in , ,

Ken Block a világ szuperautóival szemben

Ken Block Versus the World’s Supercars

Jelen esetben a világ a szuper és leggyorsabb autók világát jelenti.

Vajon mennyire gyors a Hoonicorn Ford Mustang a maga 1400 lóerejével? Ez a Gymkhana-videókból nem derül ki, ugyanis az autó mellett nincs más autó, ami reprezentálná a gyorsaságát.

Ennek megismerése érdekében Block és a Hoonigan Industries legénysége (a Forza, a Ford Performance és a Toyo Tyres támogatásával együtt) létrehozta a Hoonicorn Versus the World’s Supercars megmérettetést, az egyenes pályán való gyorsulási versenyt, melyben a Hoonicorn a világ leggyorsabb autóival méri össze sebességét. A világ egyik leggyorsabb hiperautójától, a McLaren Sennától kezdve a világ leggyorsabb Audi RS3 dragsterjéig, egészen a világ leggyorsabb donkjáig (más néven egy Corvette Z06). A videósorozat alapötlete egy videójátékból (Forza Horizon) ered, ahol olyan autók versenyeztek egymással, melyek a való életben nagy valószínűség szerint nem kerültek volna egymás mellé egy versenyben. Ennek az ötletnek a valóságba való átültetése ez a videósorozat.

„Amikor a Hoonicorn bejutott a Forza Horizonba, a játék egyik leggyorsabb járműve volt”, idézi fel Block. „Észrevettem, hogy a játékosok szerették megmérettetni a Mustangot a játék összes többi autójával. Szóval szerettük volna ezt az ötletet a videojátékok világából a való életbe átvenni, és megnézni, hogy a Hoonicorn, hogyan teljesít a gyári szuper sportautók ellen a való életben! Hooniganéknek már remek rutinjuk van erre. Egy repülőtéren csinálták meg a This vs. That című műsorukat.”

Ken Block ’65 -ös Ford Mustang Hoonicorn V2-je 1400 lóerős, rally-eredetű öszkerékmeghajtású rendszerrel, ikerturbókkal. Minden idők egyik legvadabb versenyautó-építése. Tüzet lő, hegyekre mászik és gumikat gyilkol.

Ironikus módon a Hoonicornt nem úgy építették, hogy gyorsulási versenyeken induljon. A Pikes Peak 2017-es küldetése Ken Block Climbkhana videójának elkészítéséhez sokkal több lóerőt igényelt, mint amennyit az autó annak idején tudott. Ezért a Hoonicorn-t 1400 lóerőre húzták fel két nagy turbó hozzáadásával. Kiderült, hogy az ereje és öszkerékmeghajtású rendszere egyenes úton valóban rettentően gyorssá teszik a Hoonicornt.

További versenyek várhatóak. Ne maradjon le, kövessen minket!

Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Loading…

0

Comments

0 comments

Gumiabroncs csere – na de mégis hogyan?

Pirelli Scorpion – Rivianra tervezve