A Falken Tires hat dobogós helyet szerzett az Amsoil Champ / ULTRA4 világbajnoki terepversenyeken a Crandon Int’l-en

A helyszín tökéletes volt a világbajnoki off-road versenyekhez, ugyanis az Amsoil Champ Off-Road sorozat és az ULTRA4 együttesen vettek részt a történelmi Crandon International Raceway-n, hogy felejthetetlen versenyélményt biztosítsanak mindenki számára. Ez az együttműködés öt győzelmet és egy harmadik helyet jelentett Falken Team-nek.

Péntek estétől a Falken Team pilótája, Justin Hall kipipálhat egy újabb dolgot a listáján. Nem csak először versenyzett Crandonnal, de át is vette a vezetést, és megszerezte a győzelmet a 4500-as ULTRA4 versenyen.

„Ez nagyszerű győzelem volt” – mondta Hall. „A Crandon az egyik olyan verseny, amin mindig is szerettem volna részt venni, aminek a hangulata hihetetlenül misztikus. Nem hiába nevezik mindannyiuk „nagyapjának”. Büszke vagyok, hogy a Falken Wildpeak M/T abroncsaim végig csinálták a pályát, kitartottak, hogy előkelő helyen végezzek.”

A hétvége egyik szervezőjeként az ULTRA4 négy osztályból hármat egyesített (4500, 4600 és 4800), és míg Hall uralta osztályát, Jon Schaefer az RPM Extreme #4688 Jeep -jével vette az akadályokat, és átvette a vezetést a 4600 részversenyen is, ahol első helyet szerezte meg.

„Öröm volt korábban versenyezni ezen a pályán, de ez egy rendkívüli kihívást jelentő összeállítás volt”- jegyezte meg Schaefer. „A pálya kezdettől fogva nagyon durva volt, de a Falken Wildpeak M/T abroncsaim továbbra is hibátlanul teljesítettek. Sikerült, és a dobogó tetején állunk. Nagyszerű érzés.”

„Ez egy tökéletes módja volt az első nap befejezésének”-mondta Stan Williams, a Falken terepjáró és könnyű teherautó-motorsport-szakértője.

A szombat sem volt máshogy. Az Amsoil Champ terepjáró legénység által irányított versenyek teljes ütemtervével Cole Mamer, bebizonyította a korábbi versenyeken és bajnoki futamokon szerzett tapasztalatait. Attól a pillanattól kezdve, hogy a zöld jelzést kaptak, Mamer 29 másik teherautó mellett húzott el úgynevezett „szárazföldi rohanás” néven úgy, hogy hátra sem nézett, végül pedig megszerezte az első helyet. „Nyilvánvalóan el vagyok ragadtatva a csapatom mai teljesítményétől” – mondta Mamer.

Szombat estére mind Hall, mind Schaefer ismét pályára lépett 4500, illetve 4600 osztályban teherautójával. Hall lendülete kiválóan megmaradt és megszerezte az első helyet.

„Nagyon örülök, hogy megtettem itt a 2400 mérföldes távot”-tette hozzá Hall. „A Wildpeak M/T gumik továbbra is lenyűgöznek. Figyelembe véve, hogy mennyire igénybe vannak véve, folyamatosan kiválóan teljesítenek. Minden a helyére került, és nagyszerűen érzem magam a két győzelem megszerzésével.”

Schaefer is erős teljesítményt mutatott. Bár rövid időre elakadt a Boulder Mountain -en, a Falken Wildpeak M/T jól bírta a terhelést, így a harmadik helyen végzett osztályában.

„Az intenzív kétnapos versenyek eredményei fenomenálisak voltak” -mondta Douglas Fletcher, a Falken felügyelője. „A versenyzők következetesek voltak a teljesítményükben, akárcsak a Falken abroncsaik.”

A 3. nap pedig további sikereket hozott a Falken csapatnak. Cole Mamer teherautója rögtön minden versenyzőt hátrahagyott a rajtnál, vezető pozícióba került. Míg a többszörös balesetek és a pályával kapcsolatos figyelmeztetések folyamatosan veszélyeztették a verseny irányítását, Mamer magabiztosságát nem tudták megtörni, és csapata első helyén végzett.

„Őszintén szólva, ma nem lennék itt a csapatom és a Falken gumik nélkül” – ismerte el Mamer. „A Wildpeak AT3W abroncsok továbbra is elvégzik a piszkos munkát. Nagyon örülök, hogy a dobogó tetején fejeztem be a Red Bull világbajnokságot. Jövőre feljebb lépek az osztályban, és egy új platformra, egy új teherautóra fogok összpontosítani, ezért izgatottan várom a továbbiakat.”

Fletcher foglalta össze a legjobban: „Zseniális hétvégét kaptunk a Falken Wildpeak családtól. Szerettünk volna Crandonba jönni, és további hírnevet szerezni magunknak a közép-nyugati rövidpályás verseny résztvevői és rajongói közt, és azt hiszem, ez sikerült a hat dobogónkkal, öt első és egy harmadik helyünkkel.”

„Nyilvánvaló, hogy továbbra is a terepjárót használjuk abroncsok tesztelésére és képességeik kihasználására, a rajongóink előtt, majd a piacon” -folytatta Fletcher. „A pályán mutatott teljesítményünk bizonyíték arra, hogy gumiabroncsainkat nehéz legyőzni, és képesek kezelni a nehezebb körülményeket. Ehhez hozzájárulnak a dobogós helyezettek és a bajnoki versenyzők is egyaránt.  Reméljük, hogy jövőre folytathatjuk sikereinket a Champ Off-Road-on.”

Az utolsó ULTRA4 futamokra 2021.10.15.-én kerül sor Davisben

Ne maradjon le újdonságainkról, akcióinkról, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Előző cikkNégyévszakos abroncs – milyen teendőink vannak?
Következő cikkLEAO a gazdaságos gumiabroncsok királya