A dél-koreai gumiabroncsgyártó megújította szerződését a Tottenham Hotspurre, az újabb három éves ciklus a 2018/2019-es szezonnal vette kezdetét. A londoni klub és a világszerte népszerű autógumik gyártója a megállapodás aláírásával újabb fejezetét nyitotta meg a 2016 óta tartó együttműködésnek.
A Kumho célja egyértelmű: továbbra is erőteljes jelenlétet akar mutatni az Egyesült Királyságban és a nemzetközi piacon, ehhez pedig kiváló fórumnak tartják a Tottenham hazai mérkőzéseit és digitális felületeit.
Daniel Levy, a Tottenham Hotspur elnöke elmondta, hogy a hosszabbítás is azt bizonyítja, hogy sikeres éveken vannak túl, az újabb három éves partnerségi viszony pedig a Kumho és a Tottenham sikeres együttműködését bizonyítja. „Érdekes és izgalmas folytatni egy olyan együttműködést, amely a Tottenham egyre növekvő online felületeit használja ki, az Egyesült Királyságban és szerte a világon egyaránt – mondta a Kumho lehetőségeiről Daniel Levy.
Kyungtai Ju a Kumho Tire Europe elnöke szintén üdvözölte az együttműködés meghosszabbítását, amely eddig is rendkívül gyümölcsöző volt mindkét félnek. A Kumho európai elnöke szintén izgatottan tekint a soron következő időszak elé, és úgy gondolja, hogy a Tottenham segítségével még több potenciális vásárlójukhoz elérhetnek, akik a megfizethető, minőségi Kumho gumiabroncsokat keresik.