21. századi világunkban a technológiai innovációknak és az informatika rohanó ütemű fejlődéseknek köszönhetően, a nagyobb cégek is felfedezték az ebben rejlő végtelen lehetőségek számát. Átlagemberként is feltűnhet, hogy milyen mértékben könnyíti meg például az okos eszközök használata mindennapi életünket.
Nem meglepő, hogy a Michelin is megállás nélkül arra törekszik, hogy felvegye a ritmust. A vállalat jelenlegi egyik leglényegesebb tervei közé tartozik az is, hogy a mesterséges intelligencia teljes körű kiterjesztését megvalósítsa a lehető legtöbb területén. Ezzel a lépéssel szeretnék elérni azt, hogy mind az üzleti tevékenységükben, és mind a munkahelyi életük során képesek legyenek egy sokkal színvonalasabb környezetet biztosítani.
Ma már a mesterséges intelligencia a francia gyökerekkel rendelkező abroncsgyártó digitalizációs stratégiájának legfőbb eleme. Arra ösztönzik a dolgozóikat, hogy bátran használják az ebben rejlő lehetőségeket a mindennapi munkájuk során, mint például az ügyfélszolgálaton és a marketing osztályon is, hogy felfedezhessenek egy újabb potenciális üzleti modellt a jövőre nézve.
A gyáraktól egészen az irodákig
Olyan okos csuklópántokat(? – cikkben wristband) alkalmaznak, melyek nagymértékben megkönnyítik az operátorok munkáját. Ezek az eszközök folyamatosan figyelnek egy adott rendszert vagy gépet, mellyel összeköttetésben állnak és amint egy hiba legkisebb mértékét is észlelik, azonnal jelzést küldenek a tulajdonosának a probléma kiértékeléséről.
Egy SANCHO nevű applikáció segítségével könnyen tudnak tárgyalót foglalni egy értekezletre, meghívót küldeni egy megbeszélésre vagy éppen megtalálni a megfelelő időpontot egy azonnali meeting összehívására. EDDY, egy virtuális asszisztens, aki számos utazás szervezéssel kapcsolatos kérdésben áll a kollégák rendelkezésére, pl. „Hogyan foglaljak hotel szobát egy adott városban?” vagy, „Hogyan készítsem el a költségvetési beszámolót az utazásról?”.
Ezek az új technológiai vívmányok lassan behálózzák a cég egész életét és néhány folyamatról eddig kialakított képét, azonban a Michelin abszolút nyitottan és optimistán várja a folytatást.
cikk forrása: https://www.michelin.com/en/news/artificial-intelligence-a-strategic-priority-for-michelin/