Az abroncsgyártó ipari óriás számításba vette, hogy tevékenysége folytatása során, milyen mértékben gyakorol hatást környezetére. Éppen ezért, a Michelin kiemelt figyelmet fordít természetünk folyamatos védelmére, melyet tudatosan épít bele stratégiájába. Ennek következtében már régóta hozzájárul a fenntartható gazdasági folyamatok optimalizálásához. 2020-ra azt tűzték ki célul, hogy a gyártásaik alatt felhasznált anyagok 30%-át megújuló vagy teljesen újrahasznosított forrásokból fogják előteremteni. 30 éven belül pedig ezt 80%-ra szeretnék növelni. A Michelin ebben az évben részt vesz egy úgy nevezett Movin’On Summit kampányban, melynek célja, hogy az iparág nagyjaival együtt közös együttműködéssel, megvitassák elkötelezettségüket és ambícióikat, hogy képesek legyenek kidolgozni hosszú távú, fenntartható innovációs folyamatokat és mobilitási lehetőségeket.
A Movin’On egy 1998-ban létrejött mozgalom, mely globális szinten fogja össze azokat a vállalatokat, melyek érdekeltek a fenntarthatóság és a környezetvédelem kérdéskörében. Mára már több ezer taggal rendelkeznek, akik között megtalálhatóak különböző start-up tulajdonosok, szakértők, politikusok, előadók a világ minden tájáról. Egy 3 napos konferencia keretein belül, körülbelül 50 workshop-ot tartanak, a mester előadások és különféle demonstrációk mellett. Több workshop is arra épül, hogy nyissanak a részvényesek felé és együtt tudják összevetni elgondolásaikat a jövőre való tekintettel és újabb innovatív technológiai megoldásokat vitassanak meg, lehetséges szabályozások mellett.
A Michelin erőfeszítései meghozták a gyümölcsét, hiszen 2019. márciusában, egy 31 főből álló nemzetközi abroncs specialistákból álló zsűri, a vállalatnak ítélte „Az év abroncsgyártója” címet, mely hatalmas megtiszteltetés a francia gumigyártónak.