in , ,

J.D. Power Finds – KUMHO 3. helyezett

https://www.freepik.com/photos/people">People photo created by kroshka__nastya - www.freepik.com

Az 2021-es amerikai első szerelésű gumiabroncs vásárlói elégedettségről szóló tanulmányban a Kumho megszerezte az előkelő 3. helyezést, amit büszkén tud magáénak.

Bár a gumiabroncsok iránt az általános érdeklődés mindig magas, a COVID-19 járvány hatásai megterhelték az abroncsipart. A gépjármű-tulajdonosok csökkentették a vezetés mennyiségét, és késleltették a karbantartás vagy a gumiabroncsok lecserélését – derül ki a közzétett, J. D. Power 2021 tanulmányából.

Az éves tanulmány kulcsfontosságú területeken méri a gumiabroncs-tulajdonosok elégedettségét (fontossági sorrendben): abroncskopás; gumiabroncs; gumiabroncs tapadása / kezelhetősége; és a gumiabroncs megjelenése. A rangsor négy járműszegmens között szerepel: luxus; általános személygépkocsi; sportautó; és teherautó.

“Az elmúlt év eseményei sok fogyasztót arra kényszerítettek, hogy változtassanak rutinjukon, az orvosi ellátás késleltetésétől egészen a rendszeres jármű-karbantartás csökkentéséig” – mondta Brent Gruber, a J.D. Power autóipari minőségiirányítási igazgatója. “Ahogyan a pandémiában az is fontos, hogy egészségesek maradjunk, ugyanúgy nem elhanyagolható, hogy a járműtulajdonosok elvégezzék a szükséges gépjármű ellátást, beleértve a gumiabroncsok karbantartását is.”

A tanulmány eredményei azt mutatják, hogy az elmúlt évben 13% -kal kevesebb utat tettek meg. A gumiabroncs kopások eredményei és a nyomásellenőrzések hasonló mértékű csökkenést mutattak. A tulajdonosok késleltették abroncsainak cseréjét, amely a csere arányának 23% -os csökkenését mutatja.

“A kevesebb megtett út segíthette a gumiabroncsok lassabb kopását és megnövelte a cserére fordított időt, sok tulajdonos elhalasztotta a szükséges karbantartást, abroncscserét is” – mondta Gruber. „Ez hasonló az elektromos járművek tulajdonosai körében tapasztalt tendenciához, amelyben az alacsonyabb karbantartási igény miatt az emberek távol tartják magukat a szervizektől. Ez aggodalomra ad okot az abroncsgyártók és a kiskereskedők számára egyaránt. A gumiabroncs-gyártók jobb vizuális kopásjelzők és az abroncsbiztonsági kommunikáció javításával hozzájárulhatnak az értékesítés növeléséhez és az emberek visszatereléséhez a szervizekbe.”

Tanulmányi rangsor

A Michelin a luxusszegmensben a legelső helyen áll, összességében 782 elégedettségi pontszámmal (1000 pontos skálán), majd a Pirelli következik 760 ponttal. A szegmens átlaga 750 pont.

A Michelin a személygépkocsik szegmensében a legelső, 752 ponttal.  A Goodyear 739 ponttal a második, majd aligha lemaradva, előkelő helyen a Kumho 736 ponttal a harmadik helyezést érte el. A szegmens átlaga 721 pont.

A legelső helyet a sportautók szegmensében a Michelin foglalja el 789 ponttal, amelyet a Goodyear követ 761 ponttal. A szegmens átlaga 731 pont.

A teherautók/haszongépjárművek szegmensében az első helyen szintén a Michelin áll 771 ponttal, majd őt követi a Bridgestone 737 ponttal, majd a harmadik helyen áll a Hankook 712 ponttal. A szegmens átlaga 711 pont.

A 2021-es amerikai gumiabroncs-ügyfelek elégedettségének vizsgálata a 2018-as és 2019-es modellek 26 131 tulajdonosának válaszain alapul, melyet 2020 októbertől decemberig végeztek el.

A J.D. Power

J. D. Power globálisan vezető szerepet tölt be a fogyasztói információk, tanácsadási szolgáltatások, valamint az adatok és elemzések terén. Úttörő szerepet játszik a nagy mennyiségű adat, a mesterséges intelligencia (AI) és az algoritmikus modellezési képességének használatában a fogyasztói magatartás megértése érdekében. J.D. Power több mint 50 éve szolgáltat meghatározó ipari információkat a márkákkal és termékekkel való vásárlói interakciókkal kapcsolatban. A világ vezető üzleti vállalkozásai a főbb iparágakban a J. D. Power-re támaszkodva alakítják ki ügyfélstratégiáikat.

https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-us-original-equipment-tire-customer-satisfaction-study
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-us-original-equipment-tire-customer-satisfaction-study
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-us-original-equipment-tire-customer-satisfaction-study
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2021-us-original-equipment-tire-customer-satisfaction-study

A J. D. teljesítményéről és reklámozásáról / promóciós szabályokról: www.jdpower.com/business/about-us/press-release-info

Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Loading…

0

Comments

0 comments

Az elektromos járművek korszaka megkezdődött

Nexen nyerte a nyári gumiabroncs tesztet