Kervin Brisseaux közreműködésével készül a Nexen Tire új kampánya

A NEXEN TIRE bemutatta a nemzetközileg elismert haiti-amerikai művész, Kervin Brisseaux közreműködésével készült kampánya látványterveit.

A NEXEN TIRE legújabb kampányának középpontjában a „We got you” szlogen áll, amely a márka három pillérét hivatott összefoglalni: divatos, innovatív és gondoskodó. Ezzel a rendkívüli kampánnyal a NEXEN TIRE trendi, izgalmas és innovatív márkaként pozícionálja magát az európai piacon. Kervin Brisseaux, a világszerte elismert művész, akinek képregényes illusztrációs stílusa a divat, a zene és a popkultúra más aspektusainak hatásait is magába foglalja, része ennek a stratégiának.

A NEXEN TIRE két kreatív műalkotást mutatott be, amelyek lenyűgözően szemléltetik a márka egyedi terméktulajdonságait. A vállalat a Saint Elmo’s neves kreatív ügynökséggel dolgozott együtt, amely a márka, a design, a kampányok és a tartalomkészítés terén szerzett szakértelméről ismert. A kampány célja a márka üzenetének világos és tömör vizualizációja volt, lenyűgöző művészeti alkotásokkal fűszerezve.

Nexen Kervin Brisseaux
Forrás: Nexen

A kampánymotívumokban szereplő stilizált állatok önbizalmat és büszkeséget sugallnak. A színtervezés a NEXEN TIRE kifejező márkaszíneire épül. A kampányban szereplő „future rider, ready for all” üzenet a NEXEN TIRE határokat átlépő, innovatív voltát hivatott bemutatni.

„A NEXEN TIRE-rel való együttműködés hihetetlenül pozitív élmény volt. Az innovatív kampányok létrehozásának közös elképzelése egyesít bennünket, amely lehetővé tette számunkra, hogy Kervin Brisseaux művészi zsenialitását előtérbe helyezzük” – mondta Stefan Schütte, a Saint Elmo’s CCO-ja.

DC Kim, a NEXEN TIRE Europe értékesítési és marketing alelnöke rámutatott: „Úgy gondoljuk, hogy a Kervin Brisseaux-vel és a Saint Elmo’s-szal való együttműködés új szintre emeli a márkát. A NEXEN TIRE mer más lenni, ezzel is bizonyítva úttörő szerepünket a gumiabroncsiparban. Meggyőző képi világunkkal szeretnénk meglepni az embereket, kitűnni a tömegből és rendkívüli módon bemutatni a NEXEN TIRE-t és termékeit a szélesebb közönségnek.”

A vállalat azt tervezi, hogy úttörő kampányát és márkakommunikációját kiterjeszti az egész európai piacra. A kampánymotívumokat változatos marketingakciókkal, online és offline platformokon egyaránt helyezik majd el, hogy Európa-szerte megragadják a fogyasztók fantáziáját.

Válogasson kedvére nyári gumi kínálatunkból, szereltesse át az országban bárhol, 200 szerviz pontunk vagy szerviz Partnerünk bármelyikénél.

Ne maradjon le újdonságainkról, akcióinkról, iratkozzon fel hírlevelünkre!