A vállalat az új Arkana, az XM3 európai változatának kizárólagos szállítója, amely 2021-ben elnyerte az Év kompakt terepjáró díját az Év Autója díjátadón.

Az európai piacon legkelendőbb modell, az Ecsta HS51 az Auto Bild által végzett teljesítményteszten első helyezést ért el.

A Kumho Tyre kizárólag az Európában legjobban fogyó Ecsta HS51 (215 / 60R17 és 215 / 55R18) gumiabroncsot szállította az új Arkanához, amely a Renault Samsung Motors XM3 modelljének európai változata.

KUMHO ECSTA HS51 - AutoBild
KUMHO ECSTA HS51 – AutoBild

Koreában, 2020 márciusában mutatták be először a modellt. Az XM3 hatalmas népszerűségnek örvendett debütálása óta, és stabil eladóvá vált az ország kompakt SUV-piacán. Most az autó a QM6 mellett az autógyártó egyik legjobb modellje. Az XM3 kiváló biztonságosságát tavaly decemberben ismerték el, amikor megszerezte a legmagasabb fokozatot a Koreai Új Autóértékelő Programtól (KNCAP), amely a Földbiztonsági, Infrastrukturális és Közlekedési Minisztérium által működtetett járműbiztonsági rendszer. 2021-ben elnyerte az Év kompakt terepjárója és az Év formatervezése címet is az Év Autója díjátadón.

Az XM3 koreai sikerére építve a Renault Samsung tavaly év végén Európában piacra dobta az autót. Jelenleg Renault New Arkana modellnéven értékesítik az európai országokban, köztük Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban, és más piacokra is be akar lépni, például a Közel-Keletre, Dél-Amerikába. Tekintettel arra, hogy az új Arkana áprilisban az autógyártó exportjának 76% -át tette ki, a modell várhatóan jól fog menni a tengerentúli piacokon. Biztonságát ismét elismerték, amikor az Euro NCAP, az európai autóbiztonsági értékelési program legmagasabb ötcsillagos besorolását nyerte el.

A Kumho egyik legkeresettebb terméke Európában, a Renault New Arkana-ra szerelt Ecsta HS51, melyen folyamatosan javítottak a vállalat tapasztalatai alapján. A tervezéstől kezdve a Kumho szimulációkat hajtott végre a virtuális termékfejlesztés (VPD) felhasználásával, és számos mérőeszközt használt az erő számszerűsítésére a fejlesztések és az optimális specifikációk meghatározása érdekében. Az anyagok tekintetében kezdetben a gumiabroncsgyártó megerősített kopásgátló és nagy tapadású gyantát alkalmazott a fékteljesítmény és a kopásállóság megerősítése érdekében.

Ezt a technológiai tudást, amelyet az Ecsta HS51 magáénak tudhat, a közelmúltban ismerték el, amikor a Kumho Tire végzett az első helyen, és „példaértékű” minősítést szerzett egy teszten, amelyet a világhírű német autómagazin, az Auto Bild rendezett. A gumiabroncs kiváló vezetési és biztonsági teljesítményét illetően – az útfelülettől függetlenül – nagyszerű értékelést kapott, a Kumho pedig a Michelin, a Continental és a Bridgestone előtt lépett az élre. Az Ecsta HS51 oldalfalán és futófelületén különleges dinamikus grafika látható. Identitását nagy teljesítményű gumiabroncsként határozza meg. Ez az egyedülálló design elnyerte Kumhónak az iF Design Award-ot, amely a világ három legrangosabb formatervezési díjának egyike.

“Örülünk, hogy gumiabroncsokat szolgáltatunk az XM3-hoz, a kompakt SUV-világ új nehézsúlyához, Koreában és a tengerentúli piacokon egyaránt” – mondta Kim Insoo, a Kumho Tyres OE értékesítésért felelős alelnöke. “A trendeket látva a SUV-ok népszerűsége megelőzi a sedánokét, ezért továbbra is arra törekszünk, hogy minőségi SUV abroncsokat készítsünk, amelyek nagyobb értéket képviselnek az ügyfelek számára.”

Előző cikkEgészen a 4. helyig jutott a Falken a 24 órás versenyen
Következő cikkFord Castrol MAGNATEC – gyümölcsöző együttműködés