A Pirelli fennállásának 150. évfordulóját ünnepli
Világméretű visszaszámlálás indul a Pirelli születésnapja alkalmából. A Pirelli a 150 éves vállalati történet megünneplésére számtalan dologgal hozzájárul, mint bélyegek, színdarabok, különböző reklámok. Ezek mind érintik a márka számos területét az F1-től, a rally-versenyzésen, a Superbike-on, a profi kerékpározáson, a síbajnokságokon át egészen a futball eseményekig, melyeken a Pirelli jelentős partneri, szponzori szerepet tölt be.
A Pirelli 150. születésnapja alkalmából készült akciók, megjelenések:
- megjelenés sporteseményeken
- világméretű visszaszámlálás
- előadás a Piccolo Teatro színpadán
- reklámfilm
- weboldal – digitális megjelenés – https://www.pirelli.com/global/it-it/150-anni/
- grafikus regény
- Word magazin különszáma
- bélyegek és érmék
- podcastok
- egyéb tevékenységek
Az ünnepségek stílusosan kezdődtek a milánói Piccolo Teatro színpadán egy műsorral, amely az ipar, a jelmezek, a technológia és az elhivatottság sok évtizedes történetének beszámolóit, hangjait és képeit gyűjtötte össze. A bemutatót bejelentették, mely után egy világméretű visszaszámlálás vette kezdetét és három sportesemény, amelyekre az ünnepségek előtti hétvégén került sor.
Sportesemények
A WRC-szezon első eseményének, a Monte Carlo Rallynak a nyitókörét megtevő autó a Pirelli 150. évfordulóját ünneplő színekben pompázott. A Pirelli Motorsport vezetője, Mario Isola és a korábbi rali-világbajnok, Petter Solberg a Kimera Evo37-ben utazott. A 150. évfordulós logó megjelent a San Siro stadionban az Inter Milan–Venezia labdarúgó-mérkőzésen, valamint a sí-világbajnokság pályáin. A Downhill és a Super G versenyszámokat két olasz sportoló, Sofia Goggia és Elena Curtoni nyerte, mindkettőt a Pirelli támogatta. Az ünneplés a Pirelli szponzorálása révén egész évben folytatódik.
A világméretű visszaszámlálás
A Piccolo Teatro bemutatóját egy nemzetközi visszaszámlálást jelentettek be, amely január 24-én kezdődött Rio de Janeiróban. A következő napokban egy 3D-s animációval folytatódott, amely megvilágította a sanghaji CITI-torony és a Times Square-i Nasdaq-torony 180 méterét. Majd ezek után a visszaszámlálás Milánóban a Piazza Cordusio téren a Palazzo Venezia vetítésével ér véget.
Reklámfilm
A Pirelli 150. évfordulójának megünneplésére új reklámkampányt sugároztak főműsoridőben a főbb olasz televíziók, valamint a nyomtatott, digitális és közösségi médiák is. A látomást ábrázoló és metaforikus mese a régmúlt „A hatalom irányítás nélkül” nyeremény új megközelítését kínálja. Arra invitálja a nézőket, hogy gondolkodjanak el a két egymást kiegészítő, de ellentétes koncepción.
A technológia és a közösségi média sok ember kezébe adta a hatalmat, de az egy szempillantás alatt elillanhat és káoszba fordulhat. Minden eddiginél jobban tudatában kell lennünk, hogy a hatalomnak ellenőrzésre van szüksége a mindennapi életben, és egyaránt utakon. A Barcelonában forgatott, Manson rendezte – az Utopia producere és az M&C Saatchi kreatív irányításával készült – reklám a tervek szerint világszerte megjelenik a digitális csatornákon.
Válogasson kedvére nyári gumi kínálatunkból, szereltesse át országszerte több, mint 200 helyen.
Ne maradjon le újdonságainkról, akcióinkról, iratkozzon fel hírlevelünkre!