Fizetési mód/ számlázás
Szervizben tudok kártyával fizetni?
Kártyás fizetésre minden budapesti szervizünkben van lehetőség, valamint webshopunkban, a gumi.hu-n, választhat a banki átutalás, online Barionos illetve az MBH Bank áruhitele közül.
Átutalással tudok rendelni?
Webáruházunkban, a gumi.hu-n, banki átutalással is lehet fizetni. A rendelés leadás során válassza a banki utalás opciót, és a visszaigazoló e-mailben található díjbekérő számára hivatkozva utalja át a teljes összeget. Ahogy megérkezik a teljes összeg, elindítjuk a kiszállítást.
Mikor kapom meg a számlát?
A számlázás az alábbiak szerint történik:
- Házhoz szállítás esetén: a számla kiállítására akkor kerül sor, amikor a termék elhagyja a raktárunkat.
- Szerelési szolgáltatás igénybevétele esetén: a számlát a felszerelés után, a szolgáltatás díjának kiegyenlítését követően állítjuk ki.
- Előreutalás esetén: a végszámla a felszerelést követően készül el. (Au utalás beérkezésekor Előlegszámlát állítunk ki.)
- Partnerhez történő rendelés esetén (szereléssel együtt): a számlát akkor állítjuk ki, amikor a terméket partnerünk részére feladjuk.
A számlát minden esetben elektronikus úton továbbítjuk ügyfeleinknek.
A munkalapot megkaptam, számlát még nem
Amennyiben még nem érkezett meg a számla az e-mail fiókjába, kérjük ellenőrizze megelőzően spam mappát. Ha ott sem találja a keresett számlát, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal telefonon, vagy emailben az
info@gumi.hu címen és kollégáink készséggel segítenek a számlához hozzá jutni.
Számlát más névre kérem, megoldható-e utólag
A már kiállított számla módosítása az Ön által megadott adatok alapján lehetséges, 2 000 Ft + áfa adminisztrációs díj ellenében. Kérjük, a helyes adatokat küldje el részünkre az
info@gumi.hu e-mail címre. A megkeresés beérkezését követően munkatársaink e-mailben visszajelzést küldenek a módosításról. Amennyiben további kérdése lenne, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a 06-1-371-3333 telefonszámon.
Tudok futárnál fizetni bankkártyával?
Igen. Szeretnénk ügyfeleinknek a legmegfelelőbb szolgáltatást nyújtani, ezért a futárnál a fizetés kártyával és készpénzben egyaránt lehetséges.
Számláról kér másolatot.
A számlamásolat igényéhez, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal telefonon vagy küldje el adatait az
info@gumi.hu címre és kollégáink készséggel segítenek önnek a hiányzó számlához hozzájuttatni.
Előre ki tudom fizetni online a rendelést?
Webáruházunkban, a gumi.hu-n, van lehetőség online bankkártyával vagy banki átutalással fizetni. Az átutaláshoz a rendelés leadás során válassza a banki utalás opciót, és a visszaigazoló emailben található Díjbekérő bizonylatszámra hivatkozva utalja át a teljes összeget. Ahogy megérkezik a teljes összeg, elindítjuk a kiszállítást.
Papíralapú számlát tudok kérni?
Az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) rögzítetteknek megfelelően a megrendelt abroncsokról és szolgáltatásokról elektronikus számlát állítunk ki. Amennyiben papíralapú számlára van szüksége, azt a szervizben, kollégáinknál, még a számla elkészülte előtt tudja jelezni.
Ha nem sikerült a barion tranzakció, attól még él az időpont foglalás?
Amennyiben a Barion tranzakció nem sikerült, sajnos a rendelés és a lefoglalt időpont automatikusan törlésre kerül. Ebben az esetben javasoljuk, hogy a megrendelést ismételje meg. A sikeres fizetést és időpontfoglalást követően néhány másodpercen belül visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésnél megadott e-mail címre. Az új rendelés leadása előtt érdemes: a böngésző sütijeit (cookie-kat) törölni, valamint ellenőrizni a bankszámla napi hitelkeretét. Amennyiben a fizetés ismét sikertelen lenne, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06-1-371-3333 telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel segítenek a probléma megoldásában.